سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الهم اجعلنی عندک وجیه بالحسین علیه السلام فی الدنیا و الآخره

قرآن را باز میکنم ایمان دارم که مثل همیشه با من سخن میگوید و برای هدایتم کافیست ... می خوانم

دعوتم به صبر می کند ... صبر ... صبر ... صبر

نمی دانم قرآن چند آیه از این وظیفه دارد گویا یکی یکی اش را بر سرم می کوبد و من اکنون تنها به او اطمینان دارم و به ایمانی که به من دارد و نه ایمانی که من به او دارم ... چرا که ایمانم بوی کفر ... ریا... شک... و حق الناس می دهد ...

صبر میکنم و چون علی(ع) ... علی (ع) بزرگ  مردانه سر در حلقوم مردانگی میکنم

***************************************

بوی محرم تمام وجودم رو گرفته ... خیلی شوق کربلا رفتن دارند .... و من از اون محدود انسان های هستم که تو این بازار داد می زنم الهم اعرف امام زمانه

دلم می خواد محرم امسال واقعا ... واقعا واقعا با معرف امام زمانم رو درک کنم ...

دعا کنید که بتونیم امام زمانمون رو درک کنیم

اضافات: هنوز زنده ام

اضافات: خدای دارم

اضافات: شاکرم لحظه به لحظه خط به خط ... نفس به نفس

یاعلی و یاحق


+ نوشته شده در  چهارشنبه 89/8/19ساعت  10:23 عصر  توسط komail  |  نظر